Translate

tisdag 14 augusti 2012

Paus typ

Idag har jag problem med njuren igen och det gör att hela mitt liv hamnar på någon form av paus. Orkar inget, värken kräver allt. Avskyr det och grubblar mig blå på hur jag ska hitta ett sätt att göra saker trots smärtan. Pillren hjälper delvis men inte helt och jag blir så frustrerad. Hade tänkt ha en dag/kväll  då jag gick igenom mina tarotlektioner från 2 onlinekurser och lägga samma spridning med flera av mina kortlekar för att se hur olika jag tolkar beroende på vilken kortlek det är. Vet att det fanns någon 5kortsspridning man skulle lägga och se på ur flera olika perspektiv typ karriär, andligt, kärlek osv . Men inte ens det orkade jag engagera mig i. Blev sittande och läst bloggar, mest om tarot och då lär jag mig ju alltid något ialla fall. Alla har ju egna tips och ideer. Hittade en tävling där priset är en Bok of Shadowlek så jag håller tummarna att jag får vinna en. Jag vann ju faktiskt 2 Yoga dvder hos InnerWhisper som kom igår och hoppas att turen håller i sig.  Tyvärr har jag inte prövat att yoga efter dem än då jag som sagt har värk.. Men i morgon är en ny och bättre dag så då får jag göra vad jag tänkt idag imorgon istället:-)

Igår hade jag faktiskt en läggning för en av dotterns kompisar , var jättekul och redan idag fick jag ett bevis på att korten som vanligt har rätt. Alltid lika roligt! På kvällen hade jag ett långt samtal med en andlig vän, vi skulle bara prata en stund men det blev 3 timmar.. Jisses så fort tiden går när man pratar om allt mellan himmel och jord:-) Nu ska jag se på filmen The Raven, eller försöka hänga med iden en stund.

Namaste , Blessed Be


1 kommentar: